Reglement
GEBRUIKSVOORWAARDEN VAN DE WEBSITE www.mistrznocy.pl
I. ALGEMENE BEPALINGEN
- De online winkel die opereert onder het adres mistrznocy.pl wordt beheerd door:
Kacper Dąbrowski, die een bedrijf voert onder de naam
Kacper Dąbrowski
ingeschreven in het Centraal Register en Informatie over Economische Activiteiten
NIP: 8491601290
REGON: 542071606
Adres: Ełcka 43/8 12-250 Orzysz
E-mailadres: kacper54114@gmail.com
Telefoon: 502338875
-
Dit Reglement is ononderbroken beschikbaar op de website www.mistrznocy.pl, op een manier die het mogelijk maakt om het te verkrijgen, af te spelen en de inhoud ervan vast te leggen door het af te drukken of op te slaan op een drager, te allen tijde.
-
Service www.mistrznocy.pl handelt volgens de regels die in dit Reglement zijn vastgesteld.
-
Het Reglement bepaalt de soorten en het bereik van de diensten die via elektronische weg door de Service www.mistrznocy.pl worden verleend. de regels voor het verlenen van deze diensten, de voorwaarden voor het sluiten en beëindigen van overeenkomsten voor het verlenen van diensten via elektronische weg en Verkoopovereenkomsten van het Product, evenals de procedure voor klachtenafhandeling.
-
Elke Dienstafnemer, op het moment dat hij handelingen verricht om gebruik te maken van de Elektronische Diensten van de Service www.mistrznocy.pl is verplicht de bepalingen van dit Reglement na te leven.
-
Voorwaarden voor het plaatsen van een bestelling op de Service door de Klant zijn het kennisnemen van het Reglement en de acceptatie van de bepalingen ervan tijdens het plaatsen van de bestelling.
-
Service www.mistrznocy.pl verkoopt detailhandelsproducten via het internet binnen Polen en andere landen van de Europese Unie.
-
De producten die op de Service worden aangeboden zijn nieuw, vrij van juridische gebreken en zijn legaal op de Poolse markt gebracht.
-
Alle handelsnamen, productnamen, bedrijfsnamen en hun logo's gebruikt op de website van de Website op het adres www.mistrznocy.pl behoren toe aan hun eigenaren en worden uitsluitend gebruikt voor identificatiedoeleinden. Ze kunnen geregistreerde handelsmerken zijn. Alle materialen, beschrijvingen en foto's gepresenteerd op de website van de Website op het adres www.mistrznocy.pl worden gebruikt voor informatieve doeleinden.
-
Het Bedrijf informeert dat het gebruik van diensten die elektronisch worden geleverd, risico's met zich mee kan brengen voor elke internetgebruiker, namelijk de mogelijkheid dat schadelijke software in het teleinformatiesysteem van de Klant wordt geïntroduceerd en dat zijn gegevens worden verkregen en gewijzigd door onbevoegden. Om het risico van dergelijke bedreigingen te vermijden, moet de Klant passende maatregelen nemen
-
technisch, die hun optreden minimaliseren, met name antivirusprogramma's en een firewall.
II. DEFINITIES
Telkens wanneer in deze Algemene Voorwaarden onderstaande termen worden gebruikt, betekenen deze het volgende:
- Kacper Dąbrowski Ełcka 43/8 12-250 Orzysz
-
Website: de Internetdienst van de Dienstverlener die opereert op het adres www.mistrznocy.pl
-
Overeenkomst: een bestelling voor een Online Training of Product aangeboden op de Website, geplaatst door de Klant door het invullen van het Formulier en het accepteren van deze Algemene Voorwaarden als reactie op het aanbod gedaan door de Vertegenwoordiger namens het Bedrijf of beschikbaar op de website www.mistrznocy.pl
-
Bestelling: een verklaring van de wil van de Klant, die rechtstreeks gericht is op het sluiten van een Overeenkomst, waarin met name het type en het aantal Producten of Diensten wordt gespecificeerd.
-
Klant: een natuurlijk persoon die volledig handelingsbekwaam is, een natuurlijk persoon die een bedrijf uitoefent, een rechtspersoon of een organisatorische eenheid zonder rechtspersoonlijkheid die volgens bijzondere bepalingen rechtsbekwaamheid bezit, die een Bestelling plaatst binnen de Webwinkel of gebruikmaakt van andere Diensten beschikbaar in de Webwinkel.
-
Consument: Klant die een natuurlijk persoon is en een Overeenkomst sluit voor een doel dat niet direct verband houdt met zijn zakelijke of professionele activiteiten.
-
Vergoeding: vergoeding van het Bedrijf voor de door het Bedrijf aan de Klant geleverde Diensten, aangegeven op de website of via de Vertegenwoordiger namens het Bedrijf.
-
Materialen: alle inhoud die aan de Klant in welke vorm dan ook wordt geleverd tijdens of in verband met de Online Training.
-
Product: product gepresenteerd in de Online Winkel, waarvan de beschrijving beschikbaar is bij elk van de gepresenteerde producten;
-
Dienst: cursussen vermeld in het formulier die fysieke of mentale lessen (zoals trainingen, sessies) zijn, gepresenteerd en geleverd door het Bedrijf of een medewerker van het Bedrijf.
-
Werkdagen: weekdagen van maandag tot vrijdag, met uitzondering van wettelijke feestdagen.
-
Reglement: deze gebruiksvoorwaarden.
- Nieuwsbrief – een elektronische dienst die de gebruiker van de Service in staat stelt zich te abonneren op en gratis informatie te ontvangen van het Bedrijf via het door hem opgegeven e-mailadres of via het Messenger-platform, evenals marketinginhoud. De gebruiker van de Service moet vrijwillig toestemming geven voor het ontvangen van de genoemde inhoud binnen de nieuwsbrief.
III. GEBRUIKSVOORWAARDEN VAN DE SERVICE
-
Het gebruik van de Service is mogelijk op voorwaarde dat het teleinformatiesysteem dat de Klant gebruikt, aan de volgende minimale technische vereisten voldoet:
-
computer of mobiel apparaat met internettoegang,
-
toegang tot e-mail,
-
webbrowser Internet Explorer versie 11 of nieuwer, Firefox versie 28.0 of nieuwer, Chrome versie 32 of nieuwer, Opera versie 12.17 of nieuwer, Safari versie 1.1 of nieuwer,
-
het inschakelen van Cookies en Javascript in de webbrowser.
-
Het gebruik van de Service betekent elke handeling van de Klant die leidt tot het kennismaken met de inhoud die in de Service is opgenomen.
-
De Klant is met name verplicht tot:
-
het niet leveren en niet doorgeven van inhoud die verboden is door de wet, bijvoorbeeld inhoud die geweld promoot, lasterlijk is of persoonlijke rechten en andere rechten van derden schendt,
-
gebruik van de Service op een manier die de werking ervan niet verstoort, met name door het gebruik van bepaalde software of apparaten,
-
het niet ondernemen van acties zoals: het verzenden of plaatsen van ongewenste commerciële informatie (spam) binnen de Service,
-
gebruik van de Service op een manier die niet hinderlijk is voor andere Klanten en voor het Bedrijf,
-
gebruik van alle inhoud die binnen de Service wordt geplaatst uitsluitend voor eigen persoonlijk gebruik,
-
gebruik van de Service in overeenstemming met de geldende wetgeving in het grondgebied van de Republiek Polen, de bepalingen van het Reglement, alsook met de algemene regels voor het gebruik van het internet.
IV. SOORT EN OMVANG VAN ELEKTRONISCHE DIENSTEN. VOORWAARDEN VOOR HET VERLENEN EN HET SLUITEN VAN OVEREENKOMSTEN VOOR HET VERLENEN VAN ELEKTRONISCHE DIENSTEN
-
Het Bedrijf maakt het via de Service mogelijk om gebruik te maken van gratis Diensten, die door de Verkoper 24 uur per dag, 7 dagen per week worden geleverd.
-
De dienst voor het beheren van een Account in de Service is beschikbaar na registratie, bijvoorbeeld tijdens het sluiten van de Overeenkomst. Registratie vindt plaats door het invullen en accepteren van het registratieformulier dat beschikbaar wordt gesteld op een van de pagina's van de Service of op pagina's die direct met de Service verbonden zijn. De overeenkomst voor het verlenen van de dienst van het beheren van een Account in de Service wordt aangegaan voor de duur
onbepaald en wordt beëindigd op het moment dat de Klant het verzoek tot verwijdering van het Account indient of de knop "Account verwijderen" gebruikt.
-
Het Bedrijf heeft het recht om reclamemateriaal op de website van de Service te plaatsen. Deze inhoud maakt integraal deel uit van de Service en het daarin gepresenteerde materiaal.
-
Het Bedrijf heeft het recht om incidentele wedstrijden en promoties te organiseren, waarvan de voorwaarden telkens in de Service worden vermeld. Promoties die binnen de Service beschikbaar zijn, kunnen niet worden gecombineerd, tenzij de voorwaarden van de betreffende promotie anders bepalen.
-
In geval van schending door de Klant van de bepalingen van deze Algemene Voorwaarden, kan de Verkoper, na een vergeefse aanmaning om de schendingen te staken of te verwijderen met een redelijke termijn, de overeenkomst voor het verlenen van Diensten beëindigen met inachtneming van een opzegtermijn van 14 dagen.
V. VOORWAARDEN VOOR HET SLUITEN VAN VERKOOPOVEREENKOMSTEN
-
Informatie over Producten en Diensten die op de webpagina's van de Winkel worden gegeven, met name hun beschrijvingen, technische en gebruiksparameters en prijzen, vormen een uitnodiging tot het sluiten van een Overeenkomst in de zin van art. 71 van het Burgerlijk Wetboek.
-
Alle Producten die beschikbaar zijn in de Online Winkel zijn gloednieuw, vrij van fysieke en juridische gebreken en zijn legaal op de Nederlandse markt gebracht.
-
Voorwaarde voor het plaatsen van een Bestelling is het hebben van een actief e-mailaccount.
-
Bij het plaatsen van een Bestelling via het Bestelformulier beschikbaar in de Service of via het Winkelmandje of via de directe betaalportalen die het Bedrijf gebruikt, wordt de Bestelling door de Klant elektronisch aan het Bedrijf gedaan en vormt deze een aanbod tot het sluiten van de Overeenkomst die het onderwerp van de Bestelling is.
-
Een elektronisch ingediende aanbieding bindt de Klant op het moment van het plaatsen van de Bestelling en het verrichten van de Betaling, of (in het geval van betaling in termijnen) het doen van een aanbetaling.
-
Door een aankoop te doen bevestigt de klant op het moment van betaling dat hij kennis heeft genomen van het Reglement en het Privacybeleid dat beschikbaar is in de Service.
-
Het plaatsen van een bestelling in de Service via telefoon of door het verzenden van een e-mail vindt plaats op werkdagen en binnen de in de Service aangegeven uren. Hiervoor dient de klant:
-
in de inhoud van de e-mail aan de Firma de naam van het product of de dienst vermelden uit de producten of diensten die in de service beschikbaar zijn en de hoeveelheid daarvan,
-
de leveringswijze en betalingsvorm aangeven uit de in de Service vermelde leverings- en betalingswijzen,
-
gegevens verstrekken die nodig zijn voor de uitvoering van de bestelling, met name: voornaam en achternaam, woonplaats, telefoonnummer en e-mailadres.
Informatie over de totale waarde van de bestelling, zoals genoemd in het bovenstaande punt, wordt telkens door de Firma of haar Vertegenwoordiger per e-mail verstrekt, samen met de mededeling dat het sluiten van de Overeenkomst door de klant de verplichting tot betaling van het bestelde product of de dienst met zich meebrengt – op dat moment wordt de Overeenkomst gesloten.
-
In het geval van een klant die consument is, stuurt de Vertegenwoordiger van de Firma na elke bestelling per e-mail een bevestiging van de voorwaarden van de geplaatste bestelling naar de klant.
-
De overeenkomst wordt gesloten op het moment van acceptatie van de inhoud van de verzonden bestelling en stemt daarmee in met de uitvoering ervan, accepteert de inhoud van het Reglement en bevestigt kennis te hebben genomen van de informatie over het herroepingsrecht.
-
Na het sluiten van de Overeenkomst bevestigt de Vertegenwoordiger van de Firma de voorwaarden aan de klant door deze naar het e-mailadres van de klant te sturen.
-
De overeenkomst wordt gesloten in het Pools, met inhoud die overeenkomt met het Reglement.
VI. VOORWAARDEN VOOR DEELNAME AAN DE ONLINE TRAINING
-
Het sluiten van de Overeenkomst door de klant is gelijk aan een verklaring van de klant, die daarmee verklaart dat hij bekend is met het onderwerp, de reikwijdte en het doel van de Online Training.
-
De Firma is op geen enkele wijze aansprakelijk voor het ongeoorloofd gebruik of het gebruik van haar bedrijfslogo, educatieve materialen en producten en andere materialen door derden voor hun eigen doeleinden.
-
Het sluiten van de Overeenkomst door de klant geeft hem het recht op:
-
ontvangst van Materiaal, indien dit is voorzien binnen de aangekochte Online Training.
-
De klant is niet gerechtigd om het verloop van de Online Training op enigerlei wijze op te nemen of vast te leggen, behalve voor handgeschreven, schriftelijke aantekeningen.
-
De klant erkent dat het verloop van de Online Training audio-video kan worden vastgelegd door de Firma, Vertegenwoordiger of een door hen gemachtigde entiteit. De klant stemt in met het registreren van zijn afbeelding en met het in omloop brengen door de Firma of Vertegenwoordiger van dragers waarop de afbeelding van de klant is vastgelegd.
-
In het geval van gereserveerde en betaalde seminars, waarin de klant niet kan deelnemen, heeft hij het recht om het recht op deelname over te dragen aan een door hem aangewezen persoon, mits de Firma of Vertegenwoordiger hiervan op de hoogte wordt gesteld
over het bovenstaande uiterlijk 14 (veertien) werkdagen voor aanvang van de online training, het verstrekken van contactgegevens van de aangewezen persoon en het betalen van een extra vergoeding van 100 (honderd) PLN inclusief btw. Het bedrijf is gerechtigd om van de door de klant aangewezen persoon te eisen een verklaring af te leggen waarin wordt bevestigd dat hij kennis heeft genomen van de inhoud van het reglement, en met toestemming van deze persoon andere toestemmingen te verkrijgen die in het formulier zijn aangegeven.
-
De consument erkent dat overeenkomstig art. 38 punt 13 van de wet van 30 mei 2014 inzake consumentenrechten, het recht om van de overeenkomst af te zien niet geldt voor overeenkomsten betreffende de levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is opgeslagen, indien de uitvoering van de prestatie met uitdrukkelijke toestemming van de consument is begonnen vóór het verstrijken van de termijn om van de overeenkomst af te zien en nadat hij hierover is geïnformeerd en het verlies van dit recht.
-
Met inachtneming van de bepalingen van de overeenkomst en dwingende wettelijke voorschriften, heeft de klant bij annulering van deelname aan de online training geen recht op terugbetaling van reeds betaalde kosten, en bovendien behoudt het bedrijf zich het recht voor om in de in hoofdstuk VI punt 15(b) genoemde situatie een aanvullende betaling van de klant te eisen tot het volledige bedrag van de kosten.
VII. PRIJZEN, BETAALMETHODEN, FACTUREN
-
De prijzen van producten en diensten worden weergegeven in Poolse zloty (PLN) en bevatten alle componenten, inclusief btw, douanerechten en andere heffingen.
-
In het geval van producten die roerende zaken zijn, zijn de verzendkosten niet inbegrepen in de prijs.
-
De op de website vermelde prijs van het product is bindend op het moment dat de klant de bestelling plaatst. Deze prijs zal niet veranderen, ongeacht prijswijzigingen op de website die kunnen optreden met betrekking tot afzonderlijke producten na het plaatsen van de bestelling door de klant.
-
Producten in de aanbieding (uitverkoop) hebben een beperkt aantal stuks en bestellingen hiervoor worden verwerkt op volgorde van binnenkomst totdat de voorraad van het betreffende product is uitgeput.
-
De website verwerkt bestellingen die van maandag tot en met zondag (7 dagen per week) 24 uur per dag automatisch worden geplaatst.
-
De klant heeft verschillende betaalmethoden tot zijn beschikking – afhankelijk van het type aanbod op de website (product of dienst):
-
In het geval van elektronische betaling begint de uitvoering van de bestelling nadat de verkoper de betalingsbevestiging van de betalingsoperator heeft ontvangen.
Toegang tot de aangeschafte e-book of digitale cursus wordt aan de klant onmiddellijk na ontvangst van de betaling verleend, uiterlijk binnen 24 uur na ontvangst ervan.
-
De verkoper op de webpagina's van de winkel informeert de klant over de termijn waarbinnen hij verplicht is de betaling voor de bestelling te voldoen. Indien de klant niet binnen de in de vorige zin genoemde termijn betaalt, kan de vertegenwoordiger van het bedrijf, na een voorafgaande vergeefse aanmaning tot betaling met een passende termijn, de overeenkomst ontbinden op grond van art. 491 van het Burgerlijk Wetboek.
-
Volledige betaling voor de Online Training moet plaatsvinden vóór aanvang van de Online Training. De datum van ontvangst van de betaling op de bankrekening van het bedrijf geldt als betalingstermijn.
-
Personen die producten en diensten van het bedrijf aanschaffen verklaren akkoord te gaan met het elektronisch ontvangen van btw-facturen en correcties daarop.
-
Personen die een btw-factuur willen ontvangen voor aangekochte diensten zijn verplicht dit te melden vóór de 15e dag van de maand volgend op de maand waarin het geld op de rekening van het bedrijf is bijgeschreven via e-mail: muwodzenia@gmail.com
-
In het geval van uitgereikte btw-facturen vindt terugbetaling van aan het bedrijf betaalde bedragen plaats na ontvangst door het bedrijf van een door de persoon voor wie de terugbetaling bestemd is ondertekende correctie van de btw-factuur.
VIII. VOORWAARDEN VOOR HET BEËINDIGEN VAN OVEREENKOMSTEN VOOR HET VERLENEN VAN ELEKTRONISCHE DIENSTEN
-
Het recht van de consument om de overeenkomst te ontbinden is uitgesloten in de volgende gevallen:
-
het verrichten van diensten, indien de verkoper de dienst volledig heeft uitgevoerd met uitdrukkelijke instemming van de consument, die vóór aanvang van de dienst is geïnformeerd dat hij na de uitvoering van de dienst door de verkoper het recht op ontbinding van de overeenkomst verliest;
-
Overeenkomsten waarbij de prijs of vergoeding afhankelijk is van schommelingen op de financiële markt waarop de verkoper geen controle heeft en die kunnen optreden vóór het verstrijken van de termijn voor ontbinding van de overeenkomst;
-
Overeenkomsten waarbij de prestatie bestaat uit niet-voorgeproduceerde goederen, vervaardigd volgens specificaties van de consument of bestemd om aan zijn geïndividualiseerde behoeften te voldoen;
-
Overeenkomsten waarbij de prestatie bestaat uit goederen die snel bederfelijk zijn of een korte houdbaarheidsdatum hebben;
-
Overeenkomsten waarbij de prestatie bestaat uit goederen geleverd in een verzegelde verpakking die na opening van de verpakking niet kunnen worden geretourneerd vanwege gezondheidsbescherming of hygiënische redenen, indien de verpakking na levering is geopend;
IX. Overeenkomsten waarbij de prestatie bestaat uit producten die na levering vanwege hun aard onlosmakelijk met andere zaken worden verbonden;
-
Overeenkomsten waarbij de prestatie bestaat uit alcoholische dranken waarvan de prijs bij het sluiten van de verkoopovereenkomst is overeengekomen, maar waarvan de levering pas na 30 dagen kan plaatsvinden en waarvan de waarde afhankelijk is van schommelingen op de markt waarop de verkoper geen invloed heeft;
-
Overeenkomsten waarbij de consument uitdrukkelijk heeft verzocht dat de verkoper bij hem langskomt voor dringende reparatie of onderhoud; indien de verkoper daarnaast andere diensten verleent dan die welke de consument heeft gevraagd, of goederen levert anders dan de voor reparatie of onderhoud noodzakelijke vervangingsonderdelen, heeft de consument het recht om de overeenkomst te ontbinden met betrekking tot de aanvullende diensten of goederen;
-
Overeenkomsten waarbij de prestatie bestaat uit geluids- of beeldopnamen of computerprogramma's geleverd in een verzegelde verpakking, indien de verpakking na levering is geopend; levering van dagbladen, periodieken of tijdschriften, met uitzondering van abonnementsovereenkomsten;
-
Overeenkomst gesloten via een openbare veiling;
-
Overeenkomsten voor het verlenen van diensten op het gebied van accommodatie, anders dan voor woon doeleinden, vervoer van goederen, autoverhuur, gastronomie, diensten met betrekking tot recreatie, amusement, sport of culturele evenementen, indien in de overeenkomst de dag of periode van dienstverlening is aangegeven;
-
Overeenkomsten voor de levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is vastgelegd, indien de uitvoering van de prestatie met uitdrukkelijke toestemming van de consument is begonnen vóór het verstrijken van de termijn voor herroeping van de overeenkomst en nadat de consument door de verkoper is geïnformeerd over het verlies van het herroepingsrecht.
X. KLACHTEN BETREFFENDE PRODUCTEN OP GROND VAN GARANTIE
-
De verkoper verplicht zich producten zonder gebreken te leveren.
-
De verkoper is jegens de Klant, inclusief de Klant die consument is, aansprakelijk op grond van garantie voor gebreken volgens de bepalingen van art. 556 – 576 van het Burgerlijk Wetboek.
-
Klachten voortvloeiend uit schending van de rechten van de Klant die wettelijk of op grond van deze Algemene Voorwaarden worden gegarandeerd, moeten worden gericht aan het e-mailadres: muwodzenia@gmail.com
-
De verkoper verplicht zich elke klacht binnen 14 dagen te behandelen.
-
In geval van onvolledigheden in de klacht zal het bedrijf de Klant verzoeken deze onverwijld, doch uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst van het verzoek door de Klant, aan te vullen.
-
Het antwoord op een klacht wordt verzonden naar het door de Klant opgegeven e-mailadres of op een andere door de Klant opgegeven wijze.
XI. KLACHTEN MET BETREKKING TOT HET VERLENEN VAN DIENSTEN VIA ELEKTRONISCHE WEG
-
De Klant kan klachten indienen bij het bedrijf met betrekking tot het functioneren van de Service en het gebruik van de Diensten. Klachten kunnen schriftelijk worden ingediend via het e-mailadres: muwodzenia@gmail.com
-
In de klacht moet de Klant zijn naam en achternaam, correspondentieadres, soort en beschrijving van het probleem vermelden.
-
Het bedrijf verplicht zich elke klacht binnen 14 dagen te behandelen, en indien dit niet mogelijk is, de Klant binnen deze periode te informeren wanneer de klacht zal worden behandeld. In geval van onvolledigheden in de klacht zal het bedrijf de Klant verzoeken deze binnen 7 dagen na ontvangst van het verzoek door de Klant aan te vullen in de noodzakelijke omvang.
-
Het antwoord op een klacht wordt verzonden naar het door de Klant opgegeven e-mailadres of op een andere door de Klant opgegeven wijze;
XII. INTELLECTUELE EIGENDOM
-
Alle inhoud geplaatst op de website www.mistrznocy.pl is beschermd door auteursrecht en is eigendom van Kacper Dabrowski Ełcka 43/8 12-250 Orzysz, (e-mail): muwodzenia@gmail.com. De Dienstafnemer is volledig aansprakelijk voor de schade aan de Dienstverlener die het gevolg is van het gebruik van enige inhoud van de website www.mistrznocy.pl zonder toestemming van de Dienstverlener.
-
Elk gebruik door wie dan ook, zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van de Dienstverlener, van enig onderdeel dat deel uitmaakt van de inhoud en inhoud van de website www.mistrznocy.pl vormt een inbreuk op het auteursrecht dat toebehoort aan de Dienstverlener en leidt tot civielrechtelijke en strafrechtelijke aansprakelijkheid.
-
Alle intellectuele eigendomsrechten die worden gebruikt tijdens of in verband met de Online Training zijn en blijven eigendom van het Bedrijf of de Vertegenwoordiger, wat betekent dat in verband met de deelname van de Klant aan de Online Training geen intellectuele eigendomsrechten worden overgedragen of toegewezen aan de Klant, maar uitsluitend toekomen aan het Bedrijf, de Medewerkers van het Bedrijf en de Vertegenwoordiger.
-
Alle Materialen die aan de Klant worden verstrekt of beschikbaar gesteld tijdens de Online Training mogen door hem uitsluitend worden gebruikt voor persoonlijk gebruik voor educatieve en trainingsdoeleinden. De Klant mag in het bijzonder de Materialen niet kopiëren, verkopen of overdragen, noch enig ander intellectueel eigendomsrecht dat eigendom is van het Bedrijf, de Medewerkers van het Bedrijf of de Vertegenwoordiger aan derden overdragen.
XIII.EINDBEPALINGEN
-
Overeenkomsten die via de Service worden gesloten, worden gesloten in overeenstemming met het Poolse recht.
-
In geval van strijdigheid van enig deel van het Reglement met de geldende wetgeving, zijn de toepasselijke bepalingen van het Poolse recht van toepassing in plaats van het betwiste reglement.
-
Alle geschillen voortvloeiend uit Overeenkomsten tussen de Service en de Klant worden in eerste instantie opgelost door middel van onderhandelingen, met de intentie het geschil minnelijke te beëindigen. Indien dit echter niet mogelijk is, of niet bevredigend voor een van de partijen, worden geschillen beslecht door de bevoegde gewone rechtbank, overeenkomstig punt 4 van dit hoofdstuk.
-
Gerechtelijke geschilbeslechting:
Eventuele geschillen die ontstaan tussen de Dienstverlener en de Dienstafnemer (Klant) die tevens Consument is, worden voorgelegd aan de bevoegde rechtbanken overeenkomstig de bepalingen van het Wetboek van Burgerlijke Rechtsvordering van 17 november 1964 (Stb. Nr. 43, art. 296 met wijzigingen). b) Eventuele geschillen die ontstaan tussen de Dienstverlener en de Dienstafnemer (Klant) die niet tevens Consument is, worden voorgelegd aan de rechtbank die bevoegd is op grond van de zetel van de Dienstverlener.
-
De Klant die Consument is, heeft onder andere de volgende mogelijkheden om gebruik te maken van buitengerechtelijke manieren voor het behandelen van klachten en het afdwingen van vorderingen:
-
heeft het recht om zich te wenden tot de permanente minnelijke consumentenrechter die werkzaam is bij de Handelsinspectie met het verzoek om een geschil voortvloeiend uit de gesloten Verkoopovereenkomst te beslechten;
-
heeft het recht om zich te wenden tot de provinciale inspecteur van de Handelsinspectie met het verzoek om een bemiddelingsprocedure te starten voor een minnelijke oplossing van het geschil tussen de Klant en het Bedrijf;
-
kan gratis hulp krijgen bij het oplossen van een geschil tussen de Klant en het Bedrijf, ook gebruikmakend van gratis hulp van de district- (stads-)consumentenombudsman of een maatschappelijke organisatie die statutair belast is met de bescherming van Consumenten (o.a. Consumentenfederatie, Poolse Consumentenvereniging). Advies wordt gegeven door de Consumentenfederatie via het gratis consumenteninformatienummer 800 007 707 en door de Poolse Consumentenvereniging via het e-mailadres porady@dlakonsumentow.pl;
-
zijn klacht indienen via het EU-platform voor online geschillenbeslechting (ODR), beschikbaar op: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
XIV. Bescherming van persoonsgegevens
-
De beheerder van de verstrekte persoonsgegevens is Kacper Dąbrowski Ełcka 43/8 12-250 Orzysz, (e-mail)muwodzenia@gmail.com ("Beheerder"). De Beheerder verwerkt persoonsgegevens in overeenstemming met het Privacybeleid dat beschikbaar is op www.mistrznocy.pl en met de algemeen geldende wetgeving, met het doel de overeenkomst die door de Gebruiker met de Beheerder is gesloten uit te voeren, voor andere wettelijk toegestane doeleinden en voor doeleinden waarvoor de Klant uitdrukkelijke, vrijwillige toestemming heeft gegeven. De Klant heeft het recht om inzage te krijgen in zijn gegevens en deze te corrigeren en te verwijderen, in overeenstemming met de geldende wetgeving.
-
Het Privacybeleid is 24 uur per dag, 7 dagen per week gemakkelijk toegankelijk op de Website.
-
Slotbepalingen
-
Alle rechten op de Webwinkel, inclusief vermogensrechten op auteursrechten, intellectuele eigendomsrechten op de naam, de internetdomeinnaam, de website van de Webwinkel, evenals op formulieren en logo's, behoren toe aan de Verkoper, en het gebruik ervan mag uitsluitend plaatsvinden op de wijze die is bepaald en in overeenstemming is met de Algemene Voorwaarden.
-
De beslechting van eventuele geschillen die ontstaan tussen de Verkoper en een Klant die een Consument is, wordt onderworpen aan de bevoegde rechtbanken overeenkomstig de bepalingen van het toepasselijke Wetboek van Burgerlijke Rechtsvordering.
-
De beslechting van eventuele geschillen die ontstaan tussen de Verkoper en een Klant die een Ondernemer is, wordt onderworpen aan de bevoegde rechtbank op grond van de vestigingsplaats van de Verkoper.
-
In zaken die niet geregeld zijn in deze Algemene Voorwaarden, zijn de bepalingen van het Burgerlijk Wetboek, de bepalingen van de Wet betreffende het verlenen van diensten op afstand, de bepalingen van de Consumentenwet en andere toepasselijke bepalingen van het Poolse recht van toepassing.
-
Over alle wijzigingen in deze Algemene Voorwaarden wordt elke Klant geïnformeerd via informatie op de startpagina van de Webwinkel met een overzicht van de wijzigingen en de datum waarop deze van kracht worden. Klanten met een Account worden bovendien geïnformeerd over de wijzigingen met een overzicht daarvan op het door hen opgegeven e-mailadres. De ingangsdatum van de wijzigingen zal niet korter zijn dan 14 dagen vanaf de datum van bekendmaking. Indien een Klant met een Klantenaccount de nieuwe inhoud van de Algemene Voorwaarden niet accepteert, is hij verplicht de Verkoper hiervan binnen 14 dagen na de datum van kennisgeving van de wijziging van de Algemene Voorwaarden op de hoogte te stellen. De kennisgeving aan de Verkoper van het niet accepteren van de nieuwe inhoud van de Algemene Voorwaarden leidt tot ontbinding van de Overeenkomst.